آهنگ زیبای یاسر بی نام بنام جواب این سوال رو نده

دانلودآهنگ بسیارزیبای یاسر بی نام

دانلود


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت21:19---22 آذر 1391
سلام بچه ها اگه یاسرو دست رسی بهش دارید

شمارشو به این ادرس بفرستید

baba_bozorg2008@yahoo.com

شمارشو داشتم
گم کردم بهش بگید توی اهنگ تک ستاره با هم بودیم یه کار جدیده میخوام باشه توش
بهش بگید سلام به محمد بختک برسونه

یاسر جون کار خیلی واجبی باهات دارم حتما"
شمارتو برام بفرست به میلم

اگه این تکس یاد باشه

خورشید من دلیل بودن من

رنجیده ام کلام اخر من و......

یاسر این کارمون موندش رو زمین بخاطر بچه بازی عباس وسپر العان

همه چیزش فراهمه میخوام تمومش کنیم باهم
که اخرش تو با سبک فیفتی سنتو توی اهنگ میذاشتی هنوز اون اهنگ خامو دارم با تمرینامون گمت کردم عزیزم

شمارتو برام میل کن منتظرتم

};-};-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: دانلود آهنگ یاسر بی نام , دانلود اهنگ یاسر بی نام بنام جواب این سوال رو نده , اهنگ جدید یاسر بی نام ,

تاريخ : یک شنبه 30 مهر 1391 | 20:29 | نویسنده : fatemeh&javad |